מדפי תצוגה

קידום מכירות באמצעות מדפי תצוגה

אחד הפריטים שאנחנו ללא ספק לא כל כך שמים לב אליהם כאשר אנחנו מגיעים לחנות על מנת לקנות מוצר הם ללא ספק מדפי תצוגה.
 
אנחנו נכנסים לחנות, עוברים בין כל המוצרים ומביטים בהם, אבל לדבר אחד אנחנו כמעט ולא שמים לב: על מה מונחים המוצרים. כמעט בכל החנויות, כולל סופר-מרקטים, חנויות כלי בית, חנויות בגדים, הלבשה והנעלה, ציוד משרדי, כמעט בכל מקום קיימים מדפי תצוגה רבים עליהם מונחים שלל הפריטים אותם אנחנו יכולים לרכוש. מדפי תצוגה עצמם הם בדרך כלל פריט שלא זוכה למרב תשומת הלב של הקונים ונשאר עלום מתחת למוצר עצמו אותו המקום מציע לרכוש.
 
 
 
אני מבקש במאמר קצר זה לשים דגש גם על מוצר אחד שבדרך כלל לא מפורסם או משווק בצורה דומה למוצרים אחרים, ואני מדבר כמובן על מדפי התצוגה עצמם. יש כל כך הרבה סוגים של מדפי תצוגה, וצריך להתאים את תכונותיהם למוצרים אותם אנחנו מעוניינים למכור. למוצרים עדינים ופשוטים יספיקו מדפים מפלסטיק למשל. בחנויות כלבו המציעות מוצרים מסוגים רבים ושונים צריך כמובן להתאים את בחירת המדפים לתצוגה לסוג המוצר. יש מדפים שמיועדים של מזון, אשר אמורים להיות מסודרים במרווחים מסוימים (לא גדולים). יש מדפים לתצוגה אשר מיועדים להחזיק מוצרים שונים שאינם דווקא מזון למשל מוצרים לבית או אביזרים כלליים.
 
 
מדפים לתצוגה

לפעמים למדפי תצוגה יש גם שימוש חשוב נוסף מלבד הפן הוויזואלי (להציג את המוצר בצורה בולטת לעין אשר מעודדת את הלקוח לרכוש את המוצר), אלא גם פן אחסוני אשר יכול לחסוך מקום רב. לפעמים יש מוצרים אשר מיועדים להישאר על אותם מדפים במשך זמן רב, כאשר אין דווקא ציפייה כי המוצרים האלה ייחטפו באופן מיידי.
 
במצבים אלה פסי מדף תצוגה משמשים גם במקום אחסון לאותם מוצרים אשר יכולים להישאר עליהם במשך תקופה ארוכה, ולכן נדרשים גם מדפי תצוגה אשר יוכלו להחזיק את משקל המוצרים הפריטים שעליהם במשך זמן. מדפים לתצוגה מושכים ואסתטיים יכולים לעודד את הלקוח לרכוש את המוצר עליו הם נמצאים. אנו מציעים שלל מדפים לתצוגה בהתאמה למוצר הנדרש, בנוסף לפתרונות שיווק יצירתיים אחרים.