ארונות תצוגה

 

ארון התצוגה הוא דלת הכניסה אל המוצר עצמו. הארונות שומרים על המוצר ומייחדים אותו מכל מה שנמצא על מדפים בסמוך. ארונות התצוגה יכולים לבוא בגדלים ובדגמים שונים, לעיתים בעיצוב חדשני ופורץ דרך שמושך את העין. לעומתם יש ארונות תצוגה סטנדרטיים שמספקים את הסחורה לא פחות טוב מחבריהם המרשימים, שכן הם מעודדים את הלקוח להרגיש בנוח לשלוח את היד אל המקום המוכר שבו הוא יקבל את מבוקשו. ארונות תצוגה הם מלאכת מחשבת, כמעט כמו ליצור אריזה שתייחד את המוצר לעומת המתחרים.

 

עליהם להחמיא למוצר אותו הם מציגים, להשתלב עימו ועם הסביבה בה הם מוצבים ולשמור על ייחוד מהסוג שמושך את העין אך לא צורם. ההתחלה היא תמיד רעיון הקורם עור וגידים לתכנון שבהמשך עוטה עליו את העיצוב ומסיים בתוצר שתורם לפרסום המוצר ומסדר אותו באופן כזה שמבלי שנרגיש ימשוך את עינינו ויבליט את המוצר המדובר בצורה הטובה ביותר.

 

 

במילים אחרות, מישהו כבר עשה בשבילנו את העבודה כדי שלא נצטרך לעבוד קשה כדי למצוא את הפריט שאנו רוצים כאשר אנו עומדים במרחק סביר במחלקה הרלוונטית. יתרה מכך, מתקני תצוגה מסוימים תוכלו למצוא ברגע בו נכנסתם לחנות. מכאן ניתן להבין שכם אם מיקום המוצר על המדף אינו תמיד לטובת הבלטת המוצר שלכם, ארון התצוגה מרשים וייעודי למוצר יספק את הסחורה בכך שיעביר את מוצר שלכם מהמדף העמוס במוצרים אחרים ויבליט אותו בצורה משמעותית בסביבה בה הוא מוצב, כדי שבכל מקרה הצרכן יגיע אליו.