דיספליי מתקני תצוגה

דיספליי תצוגה

נקודת המפגש בין הלקוח למוצר. החשיפה בדיספליי היא מילת המפתח, שכן ללא משיכת תשומת הלב אליה וממנה אל המותג אותו היא מקדמת אפשר לומר שאין לאופן תצוגה זה שום משמעות מבחינה פרסומית. כלומר כל התפקיד שלה מתמצה בללכוד את העין ולמשוך את תשומת הלב למוצר המקודם. זו גם הסיבה שעיקר ההשקעה היא במראה.

 

המצב הרצוי הוא תצוגה שתקלע למטרה אליה היא מכוונת ולא סתם יפה. יהיה זה נכון אם התצוגה מותאמת לסגנון המוצר המקודם ולא צורמת או מתנגשת איתו הן מבחינת תיאום הצבעים והן מבחינת מיקוד ונוחות הגישה למוצר.

 

 

דיספליי תצוגה מסוג כלשהו ניתן למצוא כמעט בכל מקום, וזה שהתרגלנו אליהם אומר לזכותם שהם עושים את תפקידם. אלא שהצלחתם הגדולה ביותר נמדדת ע"י המושג קידום מכירות  באופן בו הלקוחות ימשיכו להגיע. כל מעבר לידם מבלי להניד עפעף הוא סוג של כישלון. יש פה מהלך עדין של חיזור מבלי להתנפל על הלקוח, כך שתחושתו תהיה זו של בחירה עצמאית מבלי לעבור את גבולות הטעם הטוב.

 

דיספליי התצוגה המוצלחים של בעיצוב ייחודי ללקוח  ימשוך את העין ויהיה נגיש ובולט בסביבתו ביחס לשאר המוצרים וסידורי המדף האחרים. מיקום מתקן התצוגה במרחב חשוב מאוד במקרה הזה, שכן גם המתקן המרשים והמיוחד ביותר לא יניב תוצאות אם ימוקם באזור נידח, נסתר או כזה שלא רלוונטי לשאר המוצרים בסביבתו.